6 תשובות
תקופות תמיד עוברות
שום דבר הוא לא לתמיד
יש לזה סוף
אני מבטיחה
יש תקופות קשות אבל הן עוברות
אני מבטיחה
זה יעבור אם לא מחר אז מחרתיים
תחשבי על זה כמו פצע
קיבלת את המכה זה כואב נכון? אבל זה עובר. מחלים
נכון ככול שהפצע חמור יותר קשה להחליט ממנו אבל הוא עובר
שואל השאלה:
תודה לכם שהבטחתם❤
קשה לי ככ, מרגישה בתוך בור בלי סולם החוצה.
כבר 4 שנים ככה, וזה לא עובר.
עדיין אתם מסוגלים להבטיח?
אנונימית
זה יעבור
אם את מאמינה או דתייה אני מציעה לך להתפלל ולבקש
עוד שבוע ראש השנה
הזמן שקובע את כל השנה תנצלי את זה. תבקשי ביום הזה שתהיה לך שנה טובה ושזה יעבור
אם בא לך פרוק אני פה ❤
היי אנונימית יקרה,

שומעת מהמילים שלך שאת נמצאת בתקופה ארוכה, שגורמת לך כנראה לסבל וכאב, וכאלו את כל כך רוצה להושיט יד בתקווה שמישהו יתפוס אותה וימשוך אותך החוצה.. אך אף אחד לא לוקח.. נשמע שאת מרגישה לבד בהתמודדות, לא יכולה לדמיין, כמה לבטח מייאש ומתסכל זה יכול להיות. יקרה, גם אם באופן ווירטואלי, את לא לבד עכשיו.. אני מקווה שזה בסדר שאני כותבת לך קישור לפודקאסט שאולי יעניק טיפה של שלווה: https://sahar.org.il/depression/
בנוסף אני גם רוצה לשתף אותך שאני מתנדבת בסה"ר סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אנונימי לחלוטין כל יום. בצ'אט נוכל להקשיב ולהבין יותר, לנסות לתמוך ואולי לחשוב גם על דרכי סיוע. אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.

בואי.. מחכים לך כשיעלה הצורך.
שלך,
מתנדבת סה"ר