4 תשובות
הייתי בדיוק כמוך וכן הצלחתי לעלות אבל היה לי קשה ממש
אני בהקבצה א1 ואני גרועה בזה
תעברי על זה, זה בעיקר תרגול, אבל גיאומטריה זה לא הנושא הכי משמעותי בבגרות, חבר שלי לא ידע גיאומטריה ויש לו סופי 80 ב5 יחידות
שואל השאלה:
^^כן אני מתכוונת לעבור על זה עם מורה פרטית אבל אני כנראה אפגוש אותה רק אחרי המבחן...
ותודה אנשים הרגעתם אותי
^^כן אני מתכוונת לעבור על זה עם מורה פרטית אבל אני כנראה אפגוש אותה רק אחרי המבחן...
ותודה אנשים הרגעתם אותי
באותו הנושא: