3 תשובות
תגידי לעצמך שאת חייבת ללמוד וזה עתיד שלך ולגבי אוכל קחי חתיף ותנשנשי באמצע ונגיד תלמדי שעה ואז תעשי הפסקה של איזה רבע שעה ותיהיהי בפייסבוק בהצלחה: )
אני מציעה לך קודם כל לחסום כל גישה לפייסבוק, לכבות את המחשב, לנעול את האייפון וכדומה.
מבחינת אוכל- אני מציעה לך אפילו לקחת את האוכל אלייך, למקרה שתהיי רעבה לא תצטרכי לקום וללכת.
נסי להפוך את הלמידה למבחן לדרך כייפית ונעימה, אולי לשמוע מוזיקה תוך כדי, אולי ללמוד עם חברה, תוכלי גם לסכם את כל החומר כדי שיהיה לך קל יותר ללמוד.
שואל השאלה:
אוקיי תודה וזה היו סתם דוגמאות חח
אנונימית
באותו הנושא: