3 תשובות
שואל השאלה:
חלק אמרו לי שאחרי 5 חודשים אבל גם חלק אמרו שזה נכנס לתוקף מחודש הבא וכרגע לא
חלק אמרו לי שאחרי 5 חודשים אבל גם חלק אמרו שזה נכנס לתוקף מחודש הבא וכרגע לא
כן כל עוד ההופעה היא לפני ה1 לאוקטובר. כרגע התו הירוק תקף לכל המחוסנים פעמיים עד ה1 לאוקטובר, יש לעקוב. קשה לי להאמין שהם יקצרו את התוקף, והאופציה להארכת התוקף עדיין קיימת.
לא.
אחריי חצי שנה החיסון מפסיק להשפיע.
לכן צריך כמה מנות חיסון.
אחריי חצי שנה החיסון מפסיק להשפיע.
לכן צריך כמה מנות חיסון.
באותו הנושא: