7 תשובות
אני עכשיו לומדת בזום, יש מלא שלומדים בזום עכשיו
לא אבל נחזור לקפסולות
תלוי איזה עיר ואם הכתה ירוקה או לא
כן
עוד מעט יתחילו גם בידודים וזה
עוד מעט יתחילו גם בידודים וזה
עכשיו אני לומד בזום, כי יש תלמידה שיש לה תסמינים.
אנונימי
כע
כבר עכשיו יש לי בשכבה 7 חולים
כבר עכשיו יש לי בשכבה 7 חולים
כן, זה רק עניין של זמן וחולי קורונה
באותו הנושא: