5 תשובות
לא חושבת שכל השנה נלמד בזום אבל לא חושבת שכל כך בזמן הקרוב נחזור
מהמר שיחזרו, יש המון לחץ מצד הרבה גורמים להחזיר את בתי הספר לשגרה רגילה.
באיזשהו שלב הכלכלה לא תשרוד אז יחזירו ואז שוב סגר
אי אפשר כל כך לדעת אני מניחה:( אומרים שמצאו חיסון אבל בנתיים אני לא חושבת שהוא בכלל פה :( אני רק יכולה להגיד שהאמ.. כנראה שנצטרך להיות בזום עוד הרבה זמן יחסית:(
לדעתי יש סיכוי שנלמד כל השנה בזום, אולי יחזירו רק לאיזה חודש
באותו הנושא: