9 תשובות
תלוי אם זאת חברה קרובה אז בלי אם היא רגיל כזה אז עם
עם, כי יש לכל החברות שלי איזה מאתיים אחים
אני גם בבית ישנה עם
אנונימית
בלי, אני ישנה רק אצל החברה הכי טובה שלי, ואין לי בעיה להיות לידה בלי חזייה..
עם
תמיד צריך להיות בהיכון
אותו דבר כמו שיש הסלמה
אותו נוהח
תמיד צריך להיות בהיכון
אותו דבר כמו שיש הסלמה
אותו נוהח
חהחה אני עדיין עם גוזיות ספורט
ואני ישנה עם כי אני לא מרגישה בנוח ליד ההורים והאחים וזה...
ואני ישנה עם כי אני לא מרגישה בנוח ליד ההורים והאחים וזה...
אנונימית
אני תמיד ישנה עם חזיה גם בבית
מביך אותי שפתאום יראו שתי בליטות
מביך אותי שפתאום יראו שתי בליטות
תלוי עד כמה היא חברה טובה שלי, עם החברות הכי טובות שלי כולנו ישנות בלי חזייה אבל כאלה שפחות קרובות אליי אני ישנה עם
באותו הנושא: