13 תשובות
כן את צריכה זה כל אחד והצמיחה שלו אבל חבל אל תעשי עם זה שעווה מקצועית עדיפה
שואל השאלה:
תודהה
איזה שעווה מקצועית יש?
אנונימית
אצלי זה גם גדל כל הזמן ואני עושה עם קפיץ כי זה יוצא לי יותר זול (את קונה בשתי שקל בביוטיקר ומשתמשת בו במשך שנתיים)
בקרוב אני מתחילה לעשות לייזר כי נמאס לי להתעסק עם זה
אנונימית
וויט זה השעווה הכי מוכרת..
אל תתבאסי גם לי זה קורה וזה מבאס אבל אי אפשר לשנות את זה כי זה נורמלי וטבעי
מזל שיש מסכות חחח
תלכי לקוסמטיקאית ותשאלי אם היא מוכרת לשימוש פרטי אני אישית קניתי משלי שעווה מתקלפת זה עדיף
אני גם עושה עם של וויט ועושה שפם כל שבועיים בערך
את מורידה עם נגד כיוון הצמיחה ומותחת את העור?
לייזר
אנונימית
שואל השאלה:
כן^^
אנונימית
שואל השאלה:
לייזר בפנים לא מסוכן?
אנונימית
מלא בנות עושות פשוט לפניי שאת הולכת למישהי תבררי עליה ותבדקי שהיא מקצועית
אנונימית
היי שפם זה אחד האזורים הכי הורמולניים
ברגע שתעשי הרבה יצמח לך יותר

אני עשוה לייזר בשפם זה לוקח זמן עד שהשפם נעלם אבל זה שווה
אנונימית
אני עושה לייזר בכל בפניים זה לא מסוכן כבר שנים עושה
אנונימית
אני עושה לייזר בפנים ואין עם זה שום בעיה.
אני אישית לא מספיקה לעשות הרבה טיפולי לייזר בפנים בגלל העבודה אז אני עושה עם שעווה מקצועית, יש בכל חנות ביוטי אני בטוחה