14 תשובות
כן גם אני ככה
כן, גם לי זה ככה
אנונימית
כן.. לא משנה כמה רזה תהיי עדיין את בן אדם ויש לך עור ובשר על העצמות. הכל בסדר.
סיפור חיי :(
כן כמו שלי
שואל השאלה:
יאי אני לא היחידה חחח
יאי אני לא היחידה חחח
אנונימית
זה כולם ככה
אנונימית
^מישהי יפה. למה פרצוף עצוב? ברור שזה הגיוני וזה בסדר גמור, זה גם לא אומר שהגוף שלך לא יפה או לא רזה מספיק אז לא לקבל רעיונות בעייתים בבקשה
כן
כן:)
כן
כןכן כנ"ל
^ חח כי זה די מבאס ומציק לי בעין
אולי פשוט אני צריכה יותר להתחטב וזה לא יהיה ככה
כי באמת שאני רזה (שוקלת 48)
אולי פשוט אני צריכה יותר להתחטב וזה לא יהיה ככה
כי באמת שאני רזה (שוקלת 48)