עוד חודש אני יוצאת לטיול שנתי ואני ממש מתלבטת אם לצאת או לא.
שנה שעברה הייתי בהר אכזיב(נראלי שקוראים לו ככה) ובכיתי מלא ונפלתי מלא ונקעתי את הרגל וכמעט התעלפתי. השנה אנחנו יוצאים למדבר יהודה עד ים המלח שלושה ימים ברגל. אני מפחדת מטיפוס, מחיות ומשחייה. חברה שלי אומרת לי שהיא לא רוצה לצאת לבד אבל אנחנו הולכים כנראה לטפס לפי התמונות שראיתי ואני ממש אבל ממש מפחדת. לצאת או לא לצאת?