6 תשובות
להתבולל זה הכי טוב, לצאת מעם הערסים והפלאפל וללכת עם איזו גויה מפינלנד.
^אני מסכים. פיניות >>>
אם שניכם יהודים אז זה יכול להפריע רק בעתיד הרחוק מאוד אולי כשאחד הילדים שלכם ירצה להתחתן, אבל בעיניי זה לא כזה משנה כי זו בכל מקרה לא תהיה החלטה שלכם אלא של הילד שלכם ודווקא מגניב בעיניי שישמע כמה דעות. מעבר לזה זה יותר עניין עקרוני ממשהו שפיזית מפריע. נראה לי שתנסי להבין ממנו במה זה מפריע לו.
שואל השאלה:
לא , שנינו יהודים ולא דתיים
לא , שנינו יהודים ולא דתיים
אנונימית
הוא דתי /דתל"ש?
מה זה זהות? למי אכפת מזה? כל הדת והלאומיות שלכם בנויה על דמגוגיה אחת זולה. שלא תהיה זהות יהודית, למי זה משנה? שיאכל חזיר ביום כיפור, למי זה משנה?
באותו הנושא: