5 תשובות
כשהייתי אתאיסטית, רציתי לקיים יהודית.
שואל השאלה:
עממואל צודק, אני גם אתאיסטית אבל אין לי שום בעיה עם יהדות, למה אתה אומר שאתה לא סובל את זה?
עממואל צודק, אני גם אתאיסטית אבל אין לי שום בעיה עם יהדות, למה אתה אומר שאתה לא סובל את זה?
אנונימית
אזרחית כי אני די בטוחה שרבים לא מקבלים חתונה בין אותו המין
אזרחית
אזרחית ובואנה גם אם ארצה לא נראךי עושים חתונה יהודית לאותו מין
באותו הנושא: