5 תשובות
לא כזה מביך, תנסי להגיד למישהי שאת אוהבת את הג'ינס שלה, או לשאול אותה איפה שיעור מסויים קורה וככה תפתחי שיחה.
אין מה לעשות, זה מביך אבל מבחינתה זה יהיה פחות מביך. אם לא תעשה את זה תפסיד, ואם תנסה אולי היא תהיה נחמדה, אם לא תעזוב את זה, למרות שקשה לי להאמין שהיא לא תהיה נחמדה. זה גם יעזור לך לתרגל סיצואטציות חברתיות.
שואל השאלה:
אבל כאילו זה יהיה מביך כל כך :/
אבל כאילו זה יהיה מביך כל כך :/
אנונימית
אפשר להגיד גם רק בוקר טוב ואם אתה רואה שהיא סתם ליד הכיתה שלך, או לבד בהפסקה להגיד לה סתם כזה מה נשמע ואיך היה החופש, לפתח שיחה ואז זה ירגיש כאילו אתם מכירים. בהצלחה.
תחמיאי לה על מה שהיא לובשת או תשאלי אותה שאלה, אפילו משהו שאת יודעת את התשובה אליו ומשם תפתחי שיחה.
באותו הנושא: