5 תשובות
תלוי מי הוא ומה הוא
חודשיים?
כמובן בלי להיפגש וכאלה.
אני אישית לא הייתי מחליפה אף פעם, אם היית אומרת אינסטגרם סבבה אבל טלפון?
אנונימית
כן אבל תלוי אחרי כמה זמן.
שואל השאלה:
אנחנו מדברים במשך שנה וקצת
אנונימית