2 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל יש דבר כזה להיות בפנימייה אבל לא להיות בבית ספר שבתוך הפנימייה?
אנונימית
בתור אחת שבפנימייה זאת הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי ובהתחלה היה לי קשה להסתגל למקום ולחברה החדשה אבל תנסי כי אם לא תנסי לא תדעי, אל תתני לפחדים שלך לעצור אותך.