7 תשובות
אמרו לי שזה הרוק שלי
אמרו לי לבלוע את זה לא יודעת מה איתכם
ירד לי דם אצל רופא שיניים רק פעם אחת כשעשו לי עקירה (למיטב ידיעתי - אולי לפני זה ירד לי דם וניקו את זה עם שואב הרוק הזה שיש להם), וידעתי שזה דם והכול היה טוב