18 תשובות
שואל השאלה:
אני שוקלת 56 גובה 158 גיל 14 וחצי
אני שוקלת 56 גובה 158 גיל 14 וחצי
אנונימית
תראי.. תמיד משמינים
את גדלה, מתפתחת, אז ברור שתעלי במשקל..
זה בסדר גמור, את לא במשקל עודף אז את לא צריכה לרדת במשקל.
את גדלה, מתפתחת, אז ברור שתעלי במשקל..
זה בסדר גמור, את לא במשקל עודף אז את לא צריכה לרדת במשקל.
אנונימית
שואל השאלה:
ב6 בבוקר אכלתי לחמנייה ופריכיות עם גבינה לבנה ועגבניות שרי ועכשיו אני אוכלת שקשוקה עם פיתה...
בכללי התפריט שלי הוא משתנה אבל אני כביכול אוכלת בבית ספר ב9 וחצי ואז אוכלת כשאני מגיעה הביתה ואז אוכלת בערב ויש נישנושים לפעמים כמו תפוח עם יוגורט או גלידה או דברים כאלה שזה לא בסדר אני יודעת
ב6 בבוקר אכלתי לחמנייה ופריכיות עם גבינה לבנה ועגבניות שרי ועכשיו אני אוכלת שקשוקה עם פיתה...
בכללי התפריט שלי הוא משתנה אבל אני כביכול אוכלת בבית ספר ב9 וחצי ואז אוכלת כשאני מגיעה הביתה ואז אוכלת בערב ויש נישנושים לפעמים כמו תפוח עם יוגורט או גלידה או דברים כאלה שזה לא בסדר אני יודעת
אנונימית
לא מבינה מה הבעיה שלך את במשקל תקין בהתייחס לגובה שלך
שואל השאלה:
אני רוצה לפחות להגיע למשקל 50 לפחות זה
אני רוצה לפחות להגיע למשקל 50 לפחות זה
אנונימית
לדעתי, את לא צריכה.
את אוכלת בריא, את עושה ספורט, ויש לך משקל תקין יחסית לגובהך ולגילך.
את אוכלת בריא, את עושה ספורט, ויש לך משקל תקין יחסית לגובהך ולגילך.
אולי את מתאמנת הרבה מידי
זה ישמע מוזר, אבל ברגע שהתחלתי להתאמן פחות בשבוע פתאום ראיתי יותר תוצאות.
כמה פעמים את מתאמנת בשבוע? את צריכה להתאמן לפחות 3-2 פעמים
זה ישמע מוזר, אבל ברגע שהתחלתי להתאמן פחות בשבוע פתאום ראיתי יותר תוצאות.
כמה פעמים את מתאמנת בשבוע? את צריכה להתאמן לפחות 3-2 פעמים
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה אני אנסה..^^
תודה לכל השאר שאמרו שיש לי משקל תקין פשוט אני לא שמחה איתו.
אבל הבעיה היא שעכשיו אני לא יכולה להתאמן כי אני עם פציעה ברגל... אז אני צריכה לאכול הרבה פחות לא?
אוקיי תודה אני אנסה..^^
תודה לכל השאר שאמרו שיש לי משקל תקין פשוט אני לא שמחה איתו.
אבל הבעיה היא שעכשיו אני לא יכולה להתאמן כי אני עם פציעה ברגל... אז אני צריכה לאכול הרבה פחות לא?
אנונימית
שואל השאלה:
אני כבר מלא זמן שונאת את הגוף שלי למי ששאל..
אני כבר מלא זמן שונאת את הגוף שלי למי ששאל..
אנונימית
שואל השאלה:
אני ספורטאית אז אני אמורה להתאמן הרבה אבל זה לא משנה כי במילא אמרתי שעכשיו אני עם פציעה^^^^
אני ספורטאית אז אני אמורה להתאמן הרבה אבל זה לא משנה כי במילא אמרתי שעכשיו אני עם פציעה^^^^
אנונימית
שואל השאלה:
לא אין לי...^^
לא אין לי...^^
אנונימית
שואל השאלה:
אני מעדיפה שלא... אני לא רוצה לדבר עם אמא שלי על זה וגם אז כולם יגידו לי שאני רזה ואני לא צריכה ואחים שלי יצחקו עליי אני פשוט מעדיפה שלא
אני מעדיפה שלא... אני לא רוצה לדבר עם אמא שלי על זה וגם אז כולם יגידו לי שאני רזה ואני לא צריכה ואחים שלי יצחקו עליי אני פשוט מעדיפה שלא
אנונימית
הגוף משתנה, את גדלה ומתפתחת. נראה שאת מקיימת אורך חיים בריא בסך הכל ושאת במשקל תקין לגובה שלך. חשוב שתדעי שלכל אחת יש מבנה גוף שונה וזה בסדר גמור. הייתי ממליצה לך לא ליפול לכל הדיאטות והתפריטים שיש באינטרנט, את צריכה תזונה שמתאימה לאורך החיים שלך ולגוף שלך. כל אחד בנוי אחרת, לכל אחד יש חילוף חומרים אחר ותוכנית אימונים אחרת, לכן אני ממליצה לך בחום ללכת לתזונאית ולעשות את התהליך הזה בצורה מבוקרת והדרגתית כך שתוכלי לשמור על המשקל לטווח ארוך וגם לסגל לעצמך הרגלים בריאים וללמוד יותר על גופך ועל הצרכים שלו. כמו שהבנת, הרעבה זה לא מה שיעזור לך, אמן שתקשיבי להצעה הזאת ולא תחזרי על הטעויות שאני עשיתי, מדברת איתך מניסיון, באמת. אם את צריכה עוד משהו את מוזמנת לפנות אליי בפרטי, אוהבת
שואל השאלה:
היא אשכרה אמרה לי את זה, דיברנו על זה שחברה שלי נהייתה יפה ממש כי היא מאוהבת בבן של חברה הכי טובה של אמא שלי ואז זה הגיע לזה שהיא אמרה שממש השמנתי ונהייתי שמנה
היא אשכרה אמרה לי את זה, דיברנו על זה שחברה שלי נהייתה יפה ממש כי היא מאוהבת בבן של חברה הכי טובה של אמא שלי ואז זה הגיע לזה שהיא אמרה שממש השמנתי ונהייתי שמנה
אנונימית
את בגיל ההתבגרות, ברור שאת תעלי במשקל וקצת תשמיני, הגוף שלך מתפתח וצריך תזונה נכונה, אז כן, זה הגיוני שתעלי במשקל.
הטיפ הכי טוב שאני יכולה ללת לך זה ללכת לתזונאית, חוץ מזה אין לי מה להגיד לך.
הטיפ הכי טוב שאני יכולה ללת לך זה ללכת לתזונאית, חוץ מזה אין לי מה להגיד לך.
אחותי את בת 14 את גדלה והמשקל שלך בריא לגמרי לגובה שלך
90 אחוז מהאמהות אומרות לבנות שלהם את זה (לא שזה מצדיק את זה אבל הבנת את הפואנטה..)
אני הייתי תת משקל ואמא שלי עדיין קראה לי שמנה וצחקה עליי....
90 אחוז מהאמהות אומרות לבנות שלהם את זה (לא שזה מצדיק את זה אבל הבנת את הפואנטה..)
אני הייתי תת משקל ואמא שלי עדיין קראה לי שמנה וצחקה עליי....
אנונימית
ביחסיצ לגיל ולגובה שלך את לא נחשבת שמנה בכלל, עם את רוצה לרדת במשקל תנסי לרשום לך תוכנית מסודרת של אימונים(אני ממליצה על קלואי טינג)
רעיונות לנשנושים בריאים
רעיונות לנשנושים בריאים
היי אהובה, קודם כל, חשוב לי להגיד לך שאני באמת בטוחה שאת נראית טוב גם ככה, ובכללי בכל מידה.
הייתי אומרת לך להתעלם ממה שאמא שלך אמרה לך, אל תייחסי לזה חשיבות.
אפשר לעלות במשקל גם עם תזונה בריאה, זה הכל תלוי בכמויות שאוכלים, אבל לפעמים זה סתם עיניין של שינויים בגוף וחילוף חומרים, אז לדעתי אין סיבה לדאוג מזה.
תמשיכי באורח החיים שלך, שנשמע בריא ומאוזן, אל תמנעי ממאכלים מסוימים שאת חושבת שהם משמינים, פשוט תאכלי הכל במידה.
ובעיקר תזכרי שאין שום דבר רע בלהשמין, העיקר שתהיי מאושרת.
בהצלחה :)
הייתי אומרת לך להתעלם ממה שאמא שלך אמרה לך, אל תייחסי לזה חשיבות.
אפשר לעלות במשקל גם עם תזונה בריאה, זה הכל תלוי בכמויות שאוכלים, אבל לפעמים זה סתם עיניין של שינויים בגוף וחילוף חומרים, אז לדעתי אין סיבה לדאוג מזה.
תמשיכי באורח החיים שלך, שנשמע בריא ומאוזן, אל תמנעי ממאכלים מסוימים שאת חושבת שהם משמינים, פשוט תאכלי הכל במידה.
ובעיקר תזכרי שאין שום דבר רע בלהשמין, העיקר שתהיי מאושרת.
בהצלחה :)
באותו הנושא: