התחברות הרשמה

עד עכשיו לא אכלתי מהבוקר זה רע?

19 בספטמבר 2021, 18:42
רעבאוכל    
6 תשובות
כן
ח
חולה האיידס הראשי
כן
מ
מה נשמע חברים
כן, תלכי לאכול משהו
I
Interlinked
כן
מ
מי סובל יותר ממני?
שואל השאלה:
אני אפילו לא מרגישה רעבה
S
Skylerfelts
אם את לא רעבה אל תאכלי אם את רעבה תאכלי
מ
מכשפה טובה
באותו הנושא:
זה נורמאלי שלא אכלתי עד עכשיו מהבוקר?
לא אכלתי בכלל,אתמול מהבוקר עד עכשיו
אכלתי מהבוקר (12 בבוקר) עד עכשיו בערך 600 - 700 קלוריות הגזמתי?
אכלתי מהבוקר עד עכשיו רק בננה - זה קצת מדי?
לא אכלתי מהבוקר (כי קמתי עכשיו)
אכלתי מהבוקר עד עכשיו 665 קלוריות זה בסדר?
אכלתי עד עכשיו מהבוקר 4 פריכיות אורז,בננה,תפוח ירוק.זה בסדר?
אם אכלתי עכשיו כריך עם חמאה מהבוקר יקרה לי משהו???!!
לא אכלתי מהבוקר, מה לאכול עכשיו??
אכלתי מהבוקר עד עכשיו 200 קלוריות, זה הרבה?
לא אכלתי כלום מהבוקר ועכשיו ממש קשה לי לאכול