2 תשובות
תנסי לפתור את זה או משהו ואולי תספרי למישהו וזה יתן לך תחושת הקלה
להבין שכולם עושים טעויות וזה בסדר. עצם זה שאת יודעת שטעית זה כבר משהו. מפה אפשר רק ללמוד להבא, את לא היחידה שטועה ולא היחידה שעושה דברים שהם לא בסדר גם אם לפעמים זה פוגע באחרים, לצערי רובנו אם לא כולנו עשינו דברים כאלה אפילו בלי כוונה. וזה בסדר כי מטעויות לומדים
באותו הנושא: