9 תשובות
זה לא ממש נחשב מאוחר אני עשיתי בסוף י בגלל הקרונה ועוד סיבות אבל גם עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא
לא אבל זה מבאס תחת
בהצלחה...
שום גיל לא מאוחר
לא. אני עשיתי גשר בכיתה ט
לא לא