6 תשובות
בלי קשר, גם מדינה דמוקרטית לא חופשית זה פשוט האופציה הכי טובה שיש לעולם להציע כרגע
ככה החליטו הבונים החופשיים (בנט אחד מהם). הם תכננו את זה מראש.
מסכימה איתך לגמרי, לליכוד יש רוב מנדטים, כלומר, הוא ומפלגת הליכוד נבחרו, ובכל זאת בנט כרגע מכהן בראשות הממשלה
טוב טוב יש פה בילבול קל לגבי השיטה שבעזרתה מתקיימות הבחירות במדינת ישראל.
כדי לקים ממשלה במדינת ישראל אתה לא חייב להיות המפלגה הגדולה ביותר, אתה צריך גוש של 61 חברי כנסת(רוב מתוך 120) שמוכנים לשבץ היחד בממשלה.
האדם שמטיל את תפקיד הטלת הממשלה הוא הנשיא של מדינת ישראל, והוא מטיל אותו בדרך כלל על המפלגה שיש לה הכי הרבה קולות.
גם במקרה שלנו הקמת משימת הקמת הממשלה(לאסוף לפחות 61 חברי כנסת שמוכנים לשבת ביחד בממשלה) הוטלה על המפלגה הגדולה ביותר, הליכוד בראשות ביבי. אחרי 3 שבועות שבהן ביבי לא הצליח לאסוף 61 חברי כנסת שישבו איתו ביחד בממשלה, תפקיד הקמת הממשלה עבר למפלגה השניה עם הכי הרבה קולות, יש עתיד של יאיר לפיד. הוא הצליח להקים ממשלה(לאסוף 61 חברי כנסת) אבל הוא לא יכל בלי בנט, בנט בצורה מאוד מאוד מסריחה ומבישה ניצל את המצב שלו והתנה את כניסתו לממשלה בכך שיתנו לו להיות ראש הממשלה ברוטציה, ליאיר לפיד לא היתה ברירה אלא להסכים כי אחרת לא הייתה לו ממשלה וככה גמרנו עם בנט כראש ממשלה.....
אפ לא הבנת משהו את מוזמנת לפנות אלי בפרטי
נ.ב
תוצאה אני מתחנן שתפסיק עם השטויות האלו
כדי לקים ממשלה במדינת ישראל אתה לא חייב להיות המפלגה הגדולה ביותר, אתה צריך גוש של 61 חברי כנסת(רוב מתוך 120) שמוכנים לשבץ היחד בממשלה.
האדם שמטיל את תפקיד הטלת הממשלה הוא הנשיא של מדינת ישראל, והוא מטיל אותו בדרך כלל על המפלגה שיש לה הכי הרבה קולות.
גם במקרה שלנו הקמת משימת הקמת הממשלה(לאסוף לפחות 61 חברי כנסת שמוכנים לשבת ביחד בממשלה) הוטלה על המפלגה הגדולה ביותר, הליכוד בראשות ביבי. אחרי 3 שבועות שבהן ביבי לא הצליח לאסוף 61 חברי כנסת שישבו איתו ביחד בממשלה, תפקיד הקמת הממשלה עבר למפלגה השניה עם הכי הרבה קולות, יש עתיד של יאיר לפיד. הוא הצליח להקים ממשלה(לאסוף 61 חברי כנסת) אבל הוא לא יכל בלי בנט, בנט בצורה מאוד מאוד מסריחה ומבישה ניצל את המצב שלו והתנה את כניסתו לממשלה בכך שיתנו לו להיות ראש הממשלה ברוטציה, ליאיר לפיד לא היתה ברירה אלא להסכים כי אחרת לא הייתה לו ממשלה וככה גמרנו עם בנט כראש ממשלה.....
אפ לא הבנת משהו את מוזמנת לפנות אלי בפרטי
נ.ב
תוצאה אני מתחנן שתפסיק עם השטויות האלו
אתה סתום או שאתה עושה את עצמך? במדינת ישראל שיטת הבחירות היא שמי שמצליח להרכיב את הממשלה הוא יהיה ראש הממשלה. ביבי לא הצליח ולכן הוא לא קאש הממשלה.. זה לא כזה מסובך להבין
הרוב לא בחר בביבי... מאיפה הבאת את זה?
באותו הנושא: