17 תשובות
זה קצת..תאכלי עוד
זה בסדר
זה 3 ארוחות זה מספיק
רק לארוחות בוקר אפשר לאכול אוכל ולא משהו מתוק ככ
זה 3 ארוחות זה מספיק
רק לארוחות בוקר אפשר לאכול אוכל ולא משהו מתוק ככ
שואל השאלה:
מה? זה באמת קצת?
הגלידה זה איזה 1000 קלוריות (נראה לי )
מה? זה באמת קצת?
הגלידה זה איזה 1000 קלוריות (נראה לי )
אנונימית
בנאדם אמור לצרוך ביום לפחות 1500 קלוריות
שואל השאלה:
^^^^אני הלכתי בבוקר לים לשעתיים ובדרך עצרנו בגולדה ואכלתי ב-11:30 בערך , אבל אני לא אוכלת ככה בדרך כלל מן הסתם
^^^^אני הלכתי בבוקר לים לשעתיים ובדרך עצרנו בגולדה ואכלתי ב-11:30 בערך , אבל אני לא אוכלת ככה בדרך כלל מן הסתם
אנונימית
שואל השאלה:
מישהו יכול לחשב לי את הקלוריות בבקשה?
מישהו יכול לחשב לי את הקלוריות בבקשה?
אנונימית
שואל השאלה:
^^^1. אני לא רעבה בכלל
2. אם אני אוכל עכשיו זה גם יותר משמין כי השעה מאוחרת (נראה לי )
וגם זה כבר יהיה מוגזם מבחינת קלוריות
^^^1. אני לא רעבה בכלל
2. אם אני אוכל עכשיו זה גם יותר משמין כי השעה מאוחרת (נראה לי )
וגם זה כבר יהיה מוגזם מבחינת קלוריות
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה "בסך הכולל"? זה עבר את הקלוריות שאני צריכה לאכול ביום לא?
ומן הסתם שאני לא אוכלת גלידה כל יום ובטח שלא בכמויות כאלה חחח וגם לא אכלתי מסודר היום למרות שבדרך כלל אני כן אוכלת מסודר
מה זה "בסך הכולל"? זה עבר את הקלוריות שאני צריכה לאכול ביום לא?
ומן הסתם שאני לא אוכלת גלידה כל יום ובטח שלא בכמויות כאלה חחח וגם לא אכלתי מסודר היום למרות שבדרך כלל אני כן אוכלת מסודר
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אוקי תודה , אתה יכול להגיד לי פחות או יותר מה הקלוריות שאכלתי?
חחח אוקי תודה , אתה יכול להגיד לי פחות או יותר מה הקלוריות שאכלתי?
אנונימית
אכלת בערך אלף קלוריות בכולל, ואת צריכה מינימום 1200 כדי לתפקד ולגדול טוב. תשתדלי לאכול יותר, ומומלץ יותר חלבונים
שואל השאלה:
^אתה טועה בדקתי , בייגלה מלוח זה 350 לרוטב , לא לגלידה עצמה , אבל זה בסביבות ה-300 ל-100 גרם אז נניח 750 אפילו 800 קלוריות , ומלפפון זה 11-20 קלוריות תלוי בגודל , וטוסט של מסעדה זה אולי 500 קלוריות , הגבינה צהובה זה 30 קלוריות +לחמנייה במקרה הגרוע 300 קלוריות (אני חושבת שהלחמנייה שהשתמשתי סביבות ה-250 קלוריות כי הייתה קטנה ומקמח מלא)
וצלחת מרק בינונית זה בערך 100 קלוריות לפי מה שכתוב באינטרנט אפילו אני אוסיף ל-150 קלוריות
150+800+11+30+250=1241(פחות או יותר)
בדקתי הכל באפליקציה
^אתה טועה בדקתי , בייגלה מלוח זה 350 לרוטב , לא לגלידה עצמה , אבל זה בסביבות ה-300 ל-100 גרם אז נניח 750 אפילו 800 קלוריות , ומלפפון זה 11-20 קלוריות תלוי בגודל , וטוסט של מסעדה זה אולי 500 קלוריות , הגבינה צהובה זה 30 קלוריות +לחמנייה במקרה הגרוע 300 קלוריות (אני חושבת שהלחמנייה שהשתמשתי סביבות ה-250 קלוריות כי הייתה קטנה ומקמח מלא)
וצלחת מרק בינונית זה בערך 100 קלוריות לפי מה שכתוב באינטרנט אפילו אני אוסיף ל-150 קלוריות
150+800+11+30+250=1241(פחות או יותר)
בדקתי הכל באפליקציה
אנונימית
אם אוכלים בשעה מאוחרת זה לא יותר משמין מאשר אם אוכלים בצהריים נגיד. הקלוריות אותן קלוריות. להפך, בלילה מורידים במשקל כי כלום לא נכנס לגוף.. הדבר היחידי שיכול להיגרם מאכילה בשעה מאוחרת זה אולי צרבת, כי האוכל כזה עולה למעלה במצב שכיבה
אנונימית
ועזבי אותך מהקלוריות עכשיו
אם את רעבה תאכלי, אם את לא רעבה אז אל תאכלי
ומותר מדי פעם לאכול גלידה .. הכל בסדר
אם את רעבה תאכלי, אם את לא רעבה אז אל תאכלי
ומותר מדי פעם לאכול גלידה .. הכל בסדר
אנונימית
אל תהיי אובססיבית לגביי המשקל ובדיקת קלוריות כל הזמן. זה סתם יחרפן אותך, פשוט תחיי את החיים ותאכלי כמה שבא לך, הכי חשוב זה לשלב עם זה גם אוכל בריא וגם ספורט
אנונימית
שואל השאלה:
^תודה אנונימית , וצודקת אבל אני פשוט אובססיבית לספירת קלוריות , ואני לא רעבה חחח , תודה על העידוד3>
^תודה אנונימית , וצודקת אבל אני פשוט אובססיבית לספירת קלוריות , ואני לא רעבה חחח , תודה על העידוד3>
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני עושה ספורט כמה פעמים בשבוע וגם יש לי מאמן כושר , פשוט ספציפית היום לא עשיתי חחח
^^אני עושה ספורט כמה פעמים בשבוע וגם יש לי מאמן כושר , פשוט ספציפית היום לא עשיתי חחח
אנונימית
לא טוב לחשב קלוריות ,תאכלי ארוחת בוקר צהריים וערב מסודרת ובריאה ובין לבין פירות וירקות ,מה שאכלת לא מספיק בכלל .
באותו הנושא: