4 תשובות
נראה שאת לא מרגישה סיפוק
כן
תנוחי
תנוחי
ברור, אם את לא מרגישה טוב למה שתבואי לעבודה? עדיף להישאר בבית ולנוח.
יש לך ימי מחלה .. אפשר
באותו הנושא: