7 תשובות
אני לא חושב ככה אם זה מנחם אותך
עזבי אותם
כי זה נחשב מתחת לממוצע
אני 1.47 כיתה ז
שואל השאלה:
חומוס החמוס
ואני 1.43 בכיתה ח'...
וayalush
אבל בוכים שזה גובה מאוד נמוך. וחוץ מזה הרבה בכיתה ז' מטר חמישים ומשהו.
חומוס החמוס
ואני 1.43 בכיתה ח'...
וayalush
אבל בוכים שזה גובה מאוד נמוך. וחוץ מזה הרבה בכיתה ז' מטר חמישים ומשהו.
1.50 זה ממוצע בכיתה ז
אנונימית
אני בן 12 כיתה ז 168
אנונימי
באותו הנושא: