11 תשובות
אמא שלי, חברה ספציפית שלי, סבתא שלי, הכלב שלי, התחושה של ים מתחת לגלשן, בן & ג'רי.
החלומות שלי...
ומי שאני אוהבת...
זהו.
ומי שאני אוהבת...
זהו.
אין לי ממש.
ללכת לאוניברסיטה באנגליה
נשבעת אני קמה בבוקר או כי הולך להיות טוב או כי
נשבעת אני קמה בבוקר או כי הולך להיות טוב או כי
קישורים מצורפים:
אין
אין ממש אני קם פשוט כי אני חייב
אין לי בחירה אם לקום או לא חוץ מאת יודעת..כל בוקר כשני מתעוררת אני אומרת לעצמי" אוף נו... שוב פעם?! אין לי כוח לחיים האלו"
כשאני
אין לי מוטיבציה
בשביל לעשות את היום שלי עם כמה שיותר אושר
כדי התעורר מחר מאושר זה לופ של להיות מאושר בשביל המחר זה מעודד אותי
כדי התעורר מחר מאושר זה לופ של להיות מאושר בשביל המחר זה מעודד אותי
באותו הנושא: