11 תשובות
שומע מוזיקה
בטלפון/ספר, אני בכל מקרה שונאת לעבוד בקבוצות
אנונימית
אני לא לבד אבל אני בכל זאת אענה לך כי יש לי גם כאלה בכיתה...
תנסי פשוט להתחבר לכמה חברים טובים תפתחי שיחה וכזה אם כמה שזה קשה לפחות תנסי
תנסי פשוט להתחבר לכמה חברים טובים תפתחי שיחה וכזה אם כמה שזה קשה לפחות תנסי
שואל השאלה:
גם אני לא אוהבת לעבוד בקבוצות אבל יש מקרים שמורים אומרים "חייב לעבוד בקבוצה אי אפשר לבד" וזה ממש מבאס
^
להתחבר לאנשים זה לא קל במיוחד שאין חברים בבית ספר
גם אני לא אוהבת לעבוד בקבוצות אבל יש מקרים שמורים אומרים "חייב לעבוד בקבוצה אי אפשר לבד" וזה ממש מבאס
^
להתחבר לאנשים זה לא קל במיוחד שאין חברים בבית ספר
אנונימית
אין לי מושג בחיים לא חוויתי כזה דבר אני בתכלס מבינה שזה קשה אבל חיים רק פעם אחת זרמי וכזה ותנסי
אני לא ממש לבד.. כאילו היה לי 2 חברות בכיתה ואחת בשכבה שנה שעברה, ו2 הבנות בכיתה עברו בית ספר השנה. עד לפניי סוכות רק הכיתה שלי למדה בבית ספר זאת אומרת שהייתי לגמרי לבד כי חברה שלי בזום. ניסיתי ליצור קשרים היו 2 בנות חמודות בכיתה שלי בחלק מההפסקות הלכתי לשבת לידן ויש עוד מישהי חדשה שיושבת לידי עכשיו וכזה יש לנו שיחות של היי ביי אז נראה לי השנה אני הולכת להסתדר פחות או יותר
את תצטרכי לצאת מאיזור הנוחות שלך ונגיד בעבודה בקבוצות כשהמורה מצרפת אותך למישהו אז זאת אחלה הזדמנות לנסות להכיר אותם ולשבת איתם בהפסקות. את גם יא עכשיו כאילו אתם בעיקר תלמדו בגרויות וזה אז נראה לי פחות ישימו לך דגש על הקטע החברתי השנה וככה לא תרגישי בצד אולי
את תצטרכי לצאת מאיזור הנוחות שלך ונגיד בעבודה בקבוצות כשהמורה מצרפת אותך למישהו אז זאת אחלה הזדמנות לנסות להכיר אותם ולשבת איתם בהפסקות. את גם יא עכשיו כאילו אתם בעיקר תלמדו בגרויות וזה אז נראה לי פחות ישימו לך דגש על הקטע החברתי השנה וככה לא תרגישי בצד אולי
אנונימית
אני בידיוק כמוך אני לא מסתדר אני סובל ומחכה כל יום רק לחזור הביתה. נשאר לי שנתיים בבית ספר ואעבור אותם אין ברירה.
גם אני כיתה יא בלי חברים.. אני פשוט מנסה לשרוד
אנונימית
אני הולכת בהפסקות למקום כלשהו בבית ספר מבודד. פשוט יושבת שם וזה נחמד
שורדת
אמ פשוט יושבים לבד את העבודות עושים לבד ובהפסקות יושבים איפשהו ושומעים מוזיקה באוזניות
באותו הנושא: