4 תשובות
כן הגיוני ואת עשית בשכל ואני מעריך את איך שאמרת לו את זה בפנים
בסדר גמור
אנונימית
כן ברור שזה בסדר כל הכבוד לך שאמרת לו את זה
שואל השאלה:
תודה❤ כי באמת הם כאלה צבועים ומגעילים אליי שעדיף לי לנתק קשר
תודה❤ כי באמת הם כאלה צבועים ומגעילים אליי שעדיף לי לנתק קשר
אנונימית
באותו הנושא: