התחברות
הרשמה
יש לי חברה שאני מרגישה שהיא לא מכבדת אותי ומזלזלת בי (ולא רק בי)
כל דבר קטן היא הופכת לריב. זה בסדר לדעתכם אם היא נעלבת ממני ואני לא מתייחסת לזה ולא מדברת איתה?
2 באוקטובר 2021, 13:00
מערכת יחסים
בטחון עצמי
זלזול
עצבים
התבגרות
תשובה אחת
היא רעילה עדיף לך לא לדבר איתה
ט
טעות גנטית
באותו הנושא:
למה אם בת שמה מחשוף זה אומר שהיא לא מכבדת את עצמה?
יש לי חברה טובה שאני מרגישה שהיא מעדיפה להיות עם בנים מאשר איתי (המשך בפירוט)
אני מרגיש שהיא כבר לא מכבדת אותי
אני לא יכולה בלי מוזיקה אבל כשאני שומעת מוזיקה אני מרגישה שאני לא מכבדת את היום
חברה שלי לא מכבדת את האקס שלה וזה די עצוב לי מה שהיא עושה לו.
מרגיש לי שאני אוהב את חברה שלי יותר מאשר שהיא אוהבת אותי
אתם חושבים שהיא מכבדת את עצמה?
יש לה חברה (היא בי ) היא אמרה שהיא חושבת שהיא מרגישה אלי משנו
מה זה מגדר it? אני באמת מכבדת וזה למה אני מנסה להבין אבל באמת שאני לא מבינה, אני מרגישה שאני קוראת לארון (פירוט)
יש לי חברה שאני מרגישה שהיא כל הזמן מנצלת אותי
זה הגיוני שאני מרגישה קצת לא בנוח עם אחת החברות שלי רק בגלל שהיא בי?