התחברות הרשמה

אם שלחתי טופס לוטו ב18 שקלים וזכיתי בעשרה שקלים זה נקרא שזכיתי או שהפסדתי?

4 באוקטובר 2021, 18:37
לוטוכסףטפסיםהימוריםזכייה    
תשובה אחת
שאלה למחשבה.. כן ולא.
הפסדת כסף, וזכית בכסף.
L
Lloyd.
באותו הנושא:
מיליתי טופס טוטו וזכיתי ב246 שקל זה הרבה?
חלמתי שזכיתי בלוטו בחצי מיליון שקל והיום מילאתי לוטו אתם חושבים שאזכה?
יש דבר כזה לישלוח טופס לוטו 20 מיספרים בחמש אלף שקל?
בדיקת טופס לוטו - שלום, איך בודקים טופס לוטו?
אם הייתם ממלאים טופס לוטו בתדירות איזה מספרים הייתם שמים?
איך ממלאים טופס לוטו?
איפה אפשר למלאות בחולון טופס לוטו ואם זה עולה כסף לקחת טופס?
טופס לוטו מומלץ וזול - איזה טופס לוטו כדאי למלא? (למי שלא מבינה בזה)- אבל לא יקר.
אם זכיתי בעשרה שקלים בלוטו זה נקרא שאני זוכת לוטו??
שלחתי לוטו מה הסיכוי שאהיה מיליונר היום?
80 מיליון בדאבל לוטו, מה הסיכוי שלי לקחת את הפרס אם אני אקנה ואמלא מיליון טפסים?