התחברות הרשמה

אם זכיתי בעשרה שקלים בלוטו זה נקרא שאני זוכת לוטו??

4 באוקטובר 2021, 20:11
לוטוזכייהמפעל הפיסמיליונרדעות גולשים    
5 תשובות
כמה הלוטו עלה?
B
Black stray cat
זה נקרא שאת פרייארית
אנונימית
אם הוא עלה פחות מהסכום שקנית בו את הכרטיס לוטו אז כן
B
Black stray cat
פחות ..ביזבזת יותר ממה שהרווחת
אנונימית
לא ימצחיקה
ABC
באותו הנושא:
זכיתי בלוטו ואני בוכה כבר שעה מה לעשות?
זכיתי בלוטו ב2 וחצי מליון
זכיתי ב30 מיליון שקל בלוטו!!! :)
אם הייתם זוכים בלוטו במאה מיליון שקלים חדשים, מה הייתם עושים איתם?
זכיתי בלוטו הצלחתי 4 מתוך 6 אני לא מאמין מה עושים עכשיו?
זכיתי בלוטו מה לעשות עכשיו?
אם זכיתי ב10 שח בלוטו, איך אני מקבלת את הכסף ?
מה היתם עושים אם היתם זוכים ב40 מיליון שקל בלוטו
אם שלחתי טופס לוטו ב18 שקלים וזכיתי בעשרה שקלים זה נקרא שזכיתי או שהפסדתי?
זכיתי בלוטו חברים
חלמתי שזכיתי בלוטו בחצי מיליון שקל והיום מילאתי לוטו אתם חושבים שאזכה?