6 תשובות
ממש לא
זה משמח לקבל תגובות כאלה מאנשים זה לא אומר שאתה שטחי זה אותו דבר אם תצייר משהו ויגידו לך שזה ציור יפה אתה תשמח
לא, אתה אנושי
לא, אתה מוחמא שנותנים לך מחמאות וזה הגיוני לגמרי להיות שמח מזה
בכלל לא זה פשוט מחמיא וכיף שאומרים דברים כאלה
לא, זה נורמלי.
לכולם כיף לקבל מחמאות מידי פעם, זה מעלה לנו את הביטחון העצמי בהמון