3 תשובות
שואל השאלה:
זה היה סתם בשביל ההרשמה כי באותו זמן שנרשמתי הייתי בת 12 אז פשוט שמתי שנה ברנדומליות
זה היה סתם בשביל ההרשמה כי באותו זמן שנרשמתי הייתי בת 12 אז פשוט שמתי שנה ברנדומליות
אני חושב שאת באמת נשמה טובה
אני חושב שאת צריכה לפנות אליו בעצמך ואם זה לא יעזור תעברי ליועצת לילה טוב
אני חושב שאת צריכה לפנות אליו בעצמך ואם זה לא יעזור תעברי ליועצת לילה טוב
ממש לא לדבר עם היועצת אם תעשי את זה הוא כנראה ישנא אותך
דברי איתו את
דברי איתו את
אנונימי
באותו הנושא: