התחברות הרשמה

זה בסדר לארוחת ביינים בדיאטה? - קישור מצורף

5 באוקטובר 2021, 22:41
ארוחת בוקרארוחותארוחת צהרייםתפריטים    
4 תשובות
כן
אנונימית
כזה לנשנוש
אנונימית
כן זה אחלה
ת
תולעת בלי תועלת
זה בסדר לאכול גם כל חטיף אחר עם אותה כמות קלוריות
D
DOJA
באותו הנושא:
מה לאכול בארוחת ביינים בדיאטה?
ארטיק קרח 62 לארוחת ביינים בדיאטה זה בסדר?
זה בסדר לאכול 2 תמרים ביום כארוחת ביינים בדיאטה?
אני בדיאטה- זה יהיה בסדר שאני יאכל היום לארוחת צהריים + ערב צלחת קוסקוס עם חמין?
סלט עם גזר (מקולף אבל לא מבושל או משו) זה בסדר לארוחת בוקר בדיאטה?
זה בסדר לביינים בדיאטה?
700 קלוריות לארוחת בוקר ביינים יצהריים זה הרבה?
זה בסדר לארוחת בוקר אם אני בדיאטה?
זה בסדר לארוחת בוקר לשתות נס קפה עם חטיף אנרגיה 100 קלוריות בדיאטה?
זה הרבה קצת או בסדר לארוחת בוקר וביינים
שתי אפרסקים לארוחת ביינים זה הרבה?