6 תשובות
כן
זה תקין. את במשקל תקין ובריא.
ואת נחשבת רזה במשקל שאת עכשיו . במשקל 57 על מטר 54 זה סבבה לגמרי ;)
אנונימית
זה בסדר
שואל השאלה:
בטוח זה לא יוצר מידי? כל הבנוצ בשכבה שלי שוקלות חמישים ורק אני שמנה
אנונימית
בסדר גמור
אם מדאיג אותך תלכי לרופא/ה שלך לבדיקה
כן זה ממוצע
אנונימי