6 תשובות
כן
זה תקין. את במשקל תקין ובריא.
ואת נחשבת רזה במשקל שאת עכשיו . במשקל 57 על מטר 54 זה סבבה לגמרי ;)
ואת נחשבת רזה במשקל שאת עכשיו . במשקל 57 על מטר 54 זה סבבה לגמרי ;)
אנונימית
זה בסדר
שואל השאלה:
בטוח זה לא יוצר מידי? כל הבנוצ בשכבה שלי שוקלות חמישים ורק אני שמנה
בטוח זה לא יוצר מידי? כל הבנוצ בשכבה שלי שוקלות חמישים ורק אני שמנה
אנונימית
בסדר גמור
אם מדאיג אותך תלכי לרופא/ה שלך לבדיקה
אם מדאיג אותך תלכי לרופא/ה שלך לבדיקה
כן זה ממוצע
אנונימי
באותו הנושא: