26 תשובות
כל מי שמתאימים עומדים בקריטריונים, זה לא כזה קשה להתקבל
אצלנו 30 כזה היה
עשיתי ראיון ולא התקבלתי אבל חברות שלי כן אז הן מספרות לי מה הולך שם
אצלי בשכבה היו רק 2 שהתקבלו
זה משתנה..יכול להיות שיתקבלו 3 וגם יכול להיות ש20
שואל השאלה:
^^^תגידי כמה פעמים בשבוע הם לומדים את הקרוס וכמה שעות כל פעם אם את יודעת?
אנונימית
אצלי אישית למדנו 5 שעות בשבוע, ביום אחד. אבל חצי מהקורס שלנו היה מרחוק, יכול להיות שבשבילך זה יהיה שונה. סה''כ צריכות להיות 60 שעות
שואל השאלה:
סבבה תודהה ממש עזרתם ליי
אנונימית
הן לומדות מ5 אחהצ עד 9 בערב פעמיים בשבוע משהו כזה לפי מה שאני זוכרת
אצלי למדנו מחמש עד עשר כל יום ראשון
שואל השאלה:
עשר בלילה???
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה אני מאוד מקווה שיש הפסקות
אנונימית
יאפ
לרוב סיימנו קצת יותר מוקדם אבל לפעמים יצאנו בעשר
כן זה נשמע הגיוני
כן יש המון הפסקות, אל תדאגי
לא ישאירו אתכם חמש שעות סגורים
שואל השאלה:
וואי אחת הסיבות שבאלי ללכת לשם זה להכיר אנשים אני ממש אוהבתת
אנונימית
מקווה שתתקבלי ובהצלחה זה הרבה הרבה חומר
שואל השאלה:
תודהה וכןכן אני מכינה את עצמי אבל קודם שאני אתקבל ולא אפתח סתם ציפיות אעאעא
אנונימית
די בטוחה שתתקבלי וגם אם לא, לא נורא יעבור
שואל השאלה:
דיי תודהה אתם כאלה נחמדיםם
אנונימית
רק בזכות האנרגיות הטובות שלך
שואל השאלה:
אויש תמשיכי את קונה אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אוו דיי תמשיכי
אנונימית
אצלנו אנחנו קיבלנו 35 ילדים
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת הודחו??
אנונימית
יש מבחנים ואם לא עוברים אז כנראה מוציאים אותם
אם אני לא טועה זה על כל החומר ואם מקבלים במבחן יותר מ75 עוברים
אבל ככה זה היה אצל חברות שלי אז לא באמת יודעת