8 תשובות
מצב נתון קשה
אין ספק שנשמע שאתם נתתם לה מעל ומעבר, גם לכם יש את החיים שלכם והרכוש שלכם שעבדתם עבורו קשה.
היא צריכה להבין שהיא לא יכולה להסתמך עליכם כל החיים.
אתם נותנים לה וכל הכבוד אבל במידה. כמו שצריך.
שלא תרכב על זה
היי, באמת נשמע מצב מסובך,
אני הייתי עושה איתה שיחה ואומרת לה שבאמת אני מבינה את זה שזה עוזר לה שאני מביאה לבת שלה את הדברים האלו, ושזה באמת מאהבה, פשוט יש דברים שהיית רוצה לשמור לעצמך, שישארו שלך, ושיש דברים שאת לא מעוניינת לתת,שיש דברים איישים שאת רוצה לעצמך, ואם היא לוחצת ומבקשת משהו שבאמת חשוב לך או משהו כזה, תגידי לה אני מצטערת אבל אני רואה שישאר אצלי, אני אוהבת את זה.
תעשי שיחה עם ההורים שלך, ותגידי להם איך את מרגישה. בדיוק כמו שרשמת כאן.
שאת שמחה לעזור אבל שגם את רוצה שיהיו לך דברים לעצמך בלי להרגיש אשמה כי לאחרים אין.
זו בעיה של דודה שלך ומה לעשות לפעמים יש לאנשים יותר מאחרים, זה איך שהעולם עובד.
פשוט תתעלמי מדודה שלך ותתני כשאין לך צורך בדברים יותר, לא כי ביקשו ממך לתת, הדברים שלך הם שייכים לך.
תגידי לה שזה לא מקובל עלייך
את עוזרת באמת באהבה אבל תזכור שאת לא חייבת לה כלום
ותגידי לה שאם ככה היא משחקת אז את בחוץ
תשמעי אני חושבת שהמצב נורא מקשה עליה והיא מוציאה את זה עלייך. המצב שלה לא פשוט, את יודעת איזה קשה לה בתור אימא שאין לה הכל בשביל הילדים שלה? שחסר להם? תנסי להתחשב בה.
יפה שאת מביאה באהבה, אני בטוחה שהיא מעריכה. אבל תיהיה עדינה איתה, היא במצב רגיש וכנראה שקשה לה להתמודד.
את לא חייבת לה כלום.
את נותנת ונותנת לה והיא רק מנצלת.
תסבירי את המצב לאמא ואבא שלך ועם היא לא מבינה פשוט תגידי לה
שאין לך כבר לתת לה ושנתת לה מעל ומעבר
סליחה שאני יוצאת רעה אבל זה פשוט לא לעניין.
תעשו אותה שיחה כל המשפחה או חלק על זה
תנסי להגיד לה את זה בצורה עדינה