5 תשובות
כי זה משמין ושומן זה טעים
כי זה טעים
שואל השאלה:
לא עניתם לי. המסעדה יכולה הייתה לקרות לעצמה בכל שם אחר. האם יש חנות ממתקים שקוראת על עצמה אינסולין?
שם מדהים לא יודע מה איתך
^^אם כבר אז סכרת