5 תשובות
כי זה משמין ושומן זה טעים
כי זה טעים
שואל השאלה:
לא עניתם לי. המסעדה יכולה הייתה לקרות לעצמה בכל שם אחר. האם יש חנות ממתקים שקוראת על עצמה אינסולין?
לא עניתם לי. המסעדה יכולה הייתה לקרות לעצמה בכל שם אחר. האם יש חנות ממתקים שקוראת על עצמה אינסולין?
שם מדהים לא יודע מה איתך
^^אם כבר אז סכרת
באותו הנושא: