12 תשובות
תאכלי שווארמה. אין קשר לאם את שמנה או לא. :)
אוכלת ולא שמה על אף אחד
כי כפרה בואי שווארמה הרבה הרבה יותר טוב מכל היקום הזה ביחד
כי כפרה בואי שווארמה הרבה הרבה יותר טוב מכל היקום הזה ביחד
תאכלי
שואל השאלה:
בלאפה יותר טעים
בלאפה יותר טעים
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני מרגישה רע אח"כ
כי אני מרגישה רע אח"כ
אנונימית
וואי וואי איך באלי שווארמה
תאכליי שימי ז*ן על כולם ותאכלי אין שום סיבה שתרגישי רע
תאכליי שימי ז*ן על כולם ותאכלי אין שום סיבה שתרגישי רע
אנונימית
מותר לך לאכול מה שאת רוצה גם את שמנה
שואל השאלה:
איזה נסיכים תודהה ואוו באמת תודה
איזה נסיכים תודהה ואוו באמת תודה
אנונימית
בתאבון דארלינג
אנונימית
שואל השאלה:
❤
❤
אנונימית
אוכלת בלי הלאפה?
אוכלת ונהנת.
בתיאבון❤
בתיאבון❤
באותו הנושא: