2 תשובות
שואל השאלה:
זה מנהל של עבודהה חחח
אנונימית
אם את באמת לא מרגישה טוב ולא מסוגלת לתפקד אל תלכי... את סתם תרצי למות .
אם את מתחילה להרגיש קצת יותר טוב ומסוגלת אז לכי. זה עבודה פיזית? מלצרות וכזה? או יותר ישיבה במשרד .. אם כן אז תלכי . אם זה פיזי תוותרי
אנונימית
באותו הנושא: