2 תשובות
אם את תצאי מסדה הכבידה של כדהא והשמש את תמשיכי לנוע עם וקטור המהירות שלך עד שתכנסי לשדה כבידה כל שהוא, זה יקח הרבה זמן.
נתחיל בזה שאת תמותי. אם את עדיין בשדה הכבידה של כדהא אז כתלות במהירות שלך את תיפלי חזרה או שתתחילי לנוע במסלול סביב כדהא.