6 תשובות
כי זה עושה להם טוב
הן עושות את זה כי הן אוהבות את זה, איפור זו גם אומנות ודרך להתבטא, זה לא נועד רק כדי להדגיש את היופי של האדם, שיעשו מה שבא להן.
זה עושה את הפנים יותר יפות ונותן יותר ביטחון והרגשה טובה
איפור אמור להדגיש את הדברים היפים בפנים, וזו גם אומנות. אני לא מדברת על כאלה שעושות את זה רק כדי להסתיר את הפנים שלהן (שזה בד"כ נובע מחוסר ביטחון) אבל באיפור טוב אין שום בעיה. זה כמו להגיד "מה הטעם להשקיע בבגדים זה סתם חתיכת בד ששמים על הגוף" לא. זה חלק מאיתנו, והחיצוניות היא חלק ממנו, ואם זה נותן למישהי ביטחון שתעשה את זה. שתתאפר, שתלבש בגדים בסטייל שלה, למה לא בעצם?
יש מלא מיקאפ שהוא לא רעל, 100 אחוז טבעי וטוב לעור.
מעבר לכך, אני שמה איפור לא כדי להראות אחרת, אלא כי יש לי קצת אדמדמות בפנים. אני לא אוהבת מלא מיקאפ, אבל אני אוהבת מעט כי זה גורם לי להרגיש טוב עם עצמי, וזה לא אומר שאני לא מרגישה טוב עם עצמי כשאני בלי, זה פשוט אומר שהמראה הזה מחמיא לי ואני יכולה להנות מזה
אין בזה רע.
מעבר לכך, אני שמה איפור לא כדי להראות אחרת, אלא כי יש לי קצת אדמדמות בפנים. אני לא אוהבת מלא מיקאפ, אבל אני אוהבת מעט כי זה גורם לי להרגיש טוב עם עצמי, וזה לא אומר שאני לא מרגישה טוב עם עצמי כשאני בלי, זה פשוט אומר שהמראה הזה מחמיא לי ואני יכולה להנות מזה
אין בזה רע.
גורם להם להרגיש טוב יותר. כל אחד והתחביב שלו
באותו הנושא: