9 תשובות
תן לי להגיד לך משהו חבר, אני בקרוב אהיה בן 20 והגובה שלי הוא 1.62.
אני מאשר לך שיש דברים הרבה יותר חשובים מגובה. אני ניגש לנשים והגובה לא בראש שלי, זה לא מעניין אותי ולא שם לי רגליים בדרך, יש כל כך הרבה נשים איכותיות שהן נמוכות ממני וממך שהיו שמחות להעביר איתך את החיים.
בכיתה ט' ניגשתי לילדה שהייתה גבוהה ממני ב3-2 ראשים בערך ואמרתי לה את מה שאני חושב ומרגיש כלפיה. זה לא מנע ממני להרתע כי מה שהרגשתי כלפיה היה אמיתי.
אני מאשר לך שיש דברים הרבה יותר חשובים מגובה. אני ניגש לנשים והגובה לא בראש שלי, זה לא מעניין אותי ולא שם לי רגליים בדרך, יש כל כך הרבה נשים איכותיות שהן נמוכות ממני וממך שהיו שמחות להעביר איתך את החיים.
בכיתה ט' ניגשתי לילדה שהייתה גבוהה ממני ב3-2 ראשים בערך ואמרתי לה את מה שאני חושב ומרגיש כלפיה. זה לא מנע ממני להרתע כי מה שהרגשתי כלפיה היה אמיתי.
כמעט אף אחת לא באמת שמה לב לזה, תתחיל עם מישהי ואם אכפת לה עד כדיי כך מהגובה שלך, כנראה שהיא לא שווה את זה
זה לא נכון שאף אחד לא שם לב לזה,
גובה זה חלק מהנראות שלך וזה משהו שילך איתך לכל החיים (כנראה)
חבר שלי היה 169 ולקח כדורים הורמונים ועכשיו הוא בערך 1.74, אם אתה לא בעיניין של ההורמונים אני ממליצה לך להשלים עם הגובה שלך ולקבל את עצמך כמו שאתה כי אתה תמצא עם מי להיות ויש מלא בנות נמוכות שאני בטוחה במאה אחוז שיצאו איתך וגם אולי תהיה לך חברה שגבוהה ממך, אל תתבייש, גובה זה לא הכל בחיים
גובה זה חלק מהנראות שלך וזה משהו שילך איתך לכל החיים (כנראה)
חבר שלי היה 169 ולקח כדורים הורמונים ועכשיו הוא בערך 1.74, אם אתה לא בעיניין של ההורמונים אני ממליצה לך להשלים עם הגובה שלך ולקבל את עצמך כמו שאתה כי אתה תמצא עם מי להיות ויש מלא בנות נמוכות שאני בטוחה במאה אחוז שיצאו איתך וגם אולי תהיה לך חברה שגבוהה ממך, אל תתבייש, גובה זה לא הכל בחיים
ואגב splashdaddy, אם מישהי לא תרצה לצאת עם מישהו שנמוך ממנה בהרבה זה ממש לא אומר שהיא לא שווה את זה, זה אומר שלא מתאים לה וזה בסדר לגמרי.
זה אומר שזה לא שווה לנסות ולהמשיך להיות איתה...
יכלת לכתוב את זה במקום היא לא שווה את זה❤
אל תרגיש רע בגלל זה. אתה לא צריך. גם אני נמוך, ובכל זאת אני מאוד בטוח בעצמי. הרבה אנשים חושבים שביטחון עצמי זו תכונה מושכת, אולי אפילו יותר מגובה. ממליץ לך לעבוד על זה, גם בשביל השקט הנפשי שלך, וגם בשביל שאם אתה חושב שאתה לא מושך אז עכשיו תחשוב.
בכל אופן, היופי שלך לא נקבע לפי האורך של הרגליים שלך, זה לא הפקטור היחיד פה. ברור, זה משפיע, אבל זה לא הדבר היחיד. כאילו, אם אתה מכוער, אתה תהיה מכוער גם אם תעמוד על קצות האצבעות. ואם אתה יפה, אתה תהיה יפה גם אם תתכופף טיפה. אחרי הכל, חצי זרת בגובה שלך לא תהפוך אותך ליפה או למכוער.
מעבר לזה, אם תשים לב, אפילו הבנות יגידו לך שאם אתה נמוך אבל עדיין גבוה מהן, לא תהיה להן בעיה. ולא חסר בנות נמוכות, באמת שלא. ויש גם בנות גבוהות שיסכימו להיות בזוגיות עם בנים נמוכים מהן. נכון, הן לא הכי נפוצות, אבל הן עדיין קיימות.
ואתה יכול להיות בטוח שיש אנשים שחושבים שזה נראה טוב יותר. הכי בכנות, אני יכול להגיד לך שאני חושב ש-1.70 זה הגובה הכי יפה לגבר.
ואפילו אם בנות פסלו אותך בגלל זה, זה בסדר. כאילו, זאת זכותן. אבל להגיד לך שזאת הסיבה, זה מגעיל. זה גורם לחוסר ביטחון. אפשר להגיד: "אתה לא הטעם שלי", לא צריך להכניס את עניין הגובה.
מצד שני, בוא לא נשכח שיש בנות שפוסלות גם על דברים שוליים. לשם דוגמה, אם יש לו עיניים כחולות, אוזניים גדולות, רווח בשיניים וכן הלאה. באמת שהגובה שלך הוא ממש לא הבעיה. אם כבר, הבעיה היא הסטנדרטים המינימליים שהן מציבות לגבר, והעובדה שהן פוסלות על דברים שוליים (כאילו, שיהנו. אבל זה עדיין שולי בעיניי).
בכל מקרה, אם מישהי פסלה אותך ואמרה לך: "אתה נמוך ואני לא יוצאת עם נמוכים", אז תהיה בטוח שהיא לא שווה אותך, לא מגיע לה שתצא איתה. לא בגלל שהיא נמשכת לגברים גבוהים יותר (אין בזה בעיה), אלא בגלל החוסר טאקט המגעיל שלה. טאקט וכבוד לאחרים הן דרישות מינימליות בבת זוג. וסמוך עליי שאם אין לה את זה, אז עדיף לך שהיא תפסול אותך כדי שתמצא מישהי אחרת. ואם, כפי שציינת, יש מישהי שכל מה שמעניין אותה זה הגובה שלך, זה תקף גם לגביה. אתה לא צריך אותן, עדיף לך בלעדיהן.
ואם מישהי פסלה אותך מבלי להגיד לך סיבה, אז אל תניח ישר שזה בגלל זה. שוב: זו הבעיה בביטחון העצמי שלך, שאתה מניח אוטומטית שפסלו אותך בגלל זה, למרות שזה יכול להיות מסיבה אחרת. אל תחפש להאשים את הגובה שלך, כי באמת שהוא בסדר. 90 אחוז מהנשים שיפסלו אותך בגלל הגובה שלך, יפסלו אותך כי הן בגובה שלך/גבוהות ממך (וגם אז, לא כולן). לרוב הנשים לא אכפת מהגובה שלך יותר מדי, כל עוד אתה גבוה מהן. ולא חסר נשים נמוכות ממך.
ואל תשכח:
גברים נמוכים מפתחים מסת שריר יותר בקלות ביחס לגברים גבוהים, שזה דבר שנחשב למושך. לנמוכים יש שרירים קצרים יותר, כך שיש לשריר פחות על מה להתפרס. אם אתה נמוך, יותר קל לך לעשות סקוואט, הרגליים שלך יותר קצרות. הרי שהטווח תנועה יותר קטן, יש פחות לרדת בסקוואטים. ככה שאפשר להרים 20-30 קילו יותר, אם אתה נמוך ב-10 ס"מ. כנ"ל בלחיצת חזה. למה אתה חושב שמרבית הבאדיבילדרים נמוכים? אז כעיקרון, כן, אתה יכול להתאמן. אם זה מה שיעזור לך לבנות ביטחון עצמי, לך על זה.
בכל אופן, היופי שלך לא נקבע לפי האורך של הרגליים שלך, זה לא הפקטור היחיד פה. ברור, זה משפיע, אבל זה לא הדבר היחיד. כאילו, אם אתה מכוער, אתה תהיה מכוער גם אם תעמוד על קצות האצבעות. ואם אתה יפה, אתה תהיה יפה גם אם תתכופף טיפה. אחרי הכל, חצי זרת בגובה שלך לא תהפוך אותך ליפה או למכוער.
מעבר לזה, אם תשים לב, אפילו הבנות יגידו לך שאם אתה נמוך אבל עדיין גבוה מהן, לא תהיה להן בעיה. ולא חסר בנות נמוכות, באמת שלא. ויש גם בנות גבוהות שיסכימו להיות בזוגיות עם בנים נמוכים מהן. נכון, הן לא הכי נפוצות, אבל הן עדיין קיימות.
ואתה יכול להיות בטוח שיש אנשים שחושבים שזה נראה טוב יותר. הכי בכנות, אני יכול להגיד לך שאני חושב ש-1.70 זה הגובה הכי יפה לגבר.
ואפילו אם בנות פסלו אותך בגלל זה, זה בסדר. כאילו, זאת זכותן. אבל להגיד לך שזאת הסיבה, זה מגעיל. זה גורם לחוסר ביטחון. אפשר להגיד: "אתה לא הטעם שלי", לא צריך להכניס את עניין הגובה.
מצד שני, בוא לא נשכח שיש בנות שפוסלות גם על דברים שוליים. לשם דוגמה, אם יש לו עיניים כחולות, אוזניים גדולות, רווח בשיניים וכן הלאה. באמת שהגובה שלך הוא ממש לא הבעיה. אם כבר, הבעיה היא הסטנדרטים המינימליים שהן מציבות לגבר, והעובדה שהן פוסלות על דברים שוליים (כאילו, שיהנו. אבל זה עדיין שולי בעיניי).
בכל מקרה, אם מישהי פסלה אותך ואמרה לך: "אתה נמוך ואני לא יוצאת עם נמוכים", אז תהיה בטוח שהיא לא שווה אותך, לא מגיע לה שתצא איתה. לא בגלל שהיא נמשכת לגברים גבוהים יותר (אין בזה בעיה), אלא בגלל החוסר טאקט המגעיל שלה. טאקט וכבוד לאחרים הן דרישות מינימליות בבת זוג. וסמוך עליי שאם אין לה את זה, אז עדיף לך שהיא תפסול אותך כדי שתמצא מישהי אחרת. ואם, כפי שציינת, יש מישהי שכל מה שמעניין אותה זה הגובה שלך, זה תקף גם לגביה. אתה לא צריך אותן, עדיף לך בלעדיהן.
ואם מישהי פסלה אותך מבלי להגיד לך סיבה, אז אל תניח ישר שזה בגלל זה. שוב: זו הבעיה בביטחון העצמי שלך, שאתה מניח אוטומטית שפסלו אותך בגלל זה, למרות שזה יכול להיות מסיבה אחרת. אל תחפש להאשים את הגובה שלך, כי באמת שהוא בסדר. 90 אחוז מהנשים שיפסלו אותך בגלל הגובה שלך, יפסלו אותך כי הן בגובה שלך/גבוהות ממך (וגם אז, לא כולן). לרוב הנשים לא אכפת מהגובה שלך יותר מדי, כל עוד אתה גבוה מהן. ולא חסר נשים נמוכות ממך.
ואל תשכח:
גברים נמוכים מפתחים מסת שריר יותר בקלות ביחס לגברים גבוהים, שזה דבר שנחשב למושך. לנמוכים יש שרירים קצרים יותר, כך שיש לשריר פחות על מה להתפרס. אם אתה נמוך, יותר קל לך לעשות סקוואט, הרגליים שלך יותר קצרות. הרי שהטווח תנועה יותר קטן, יש פחות לרדת בסקוואטים. ככה שאפשר להרים 20-30 קילו יותר, אם אתה נמוך ב-10 ס"מ. כנ"ל בלחיצת חזה. למה אתה חושב שמרבית הבאדיבילדרים נמוכים? אז כעיקרון, כן, אתה יכול להתאמן. אם זה מה שיעזור לך לבנות ביטחון עצמי, לך על זה.
שואל השאלה:
אחי אתה כזה מלך קראתי הכל בפירוט, אתה התגובה היחידה בסטיפס שהצליחה לשנות לי משהו בחשיבה, מאחל לך רק טוב מלך
אחי אתה כזה מלך קראתי הכל בפירוט, אתה התגובה היחידה בסטיפס שהצליחה לשנות לי משהו בחשיבה, מאחל לך רק טוב מלך
אנונימי
אני גם יחסית נמוך אחי אבל מסתדרים אני 164 כיתה ט
באותו הנושא: