6 תשובות
אני מסכים. יש הרבה אנשים מחוסנים שחושבים שהם יכלים להסתובב בחוץ ובמקומות סגורים ללא מסיכות והם האשמים העיקריים, לא אנשים שהם לא מחוסנים ושומרים על ההנחיות. החיסון הוא בגדר המלצה, לא חובה!!
מסכימה
כי הם גם לרוב זורקים אריזות לפח הכתום מה זה למה..
שואל השאלה:
נכון יכול להיות אם החיסון עוזר
אבל משום מה הם חושבים שהחיסון מונע מהם להידבק רמז הוא לא.
הם עדיין יכולים להדביק אחרים גם אם הם מחוסנים
אנונימי
כן אבל המטרה של החיסון הוא למנוע מצבים קשים ועומס על שירותי הבריאות

זה הבעיה בקורונה לא משהו אחר
כי הסיכוי שלהם לקחת מיטה בבית חולים נמוכה בהרבה