9 תשובות
זה כי תקופת מעבר ויש הרבה חולים
לא וכן
תקופת מעבר
קורונה
דיכאון מהלימודים
ייאוש מלאחר הסגרים ותקופת הזום שעדיין נמשכת לחלק
וואי נכון
כי זה תקופת המעבר
כן אני הייתי חולה משישי רק בגלל שנרדמתי כן מזגן 16 מעלות והיה לי חום והכל לא להירדם עם מזגן בסתיו חברים
לא יודעת
לא
לא קשור לקורונה זו פשוט תקופת מעבר