התחברות הרשמה

מה דעתכם על הקטע הקצר שניגנתי? - קישור מצורף

20 באוקטובר 2021, 05:11
חוות דעתביקורתנגינה    
4 תשובות
יאא יפהה
ב
באסה סבבה
הוא נשמע יפה(:
א
איזה שם לא מעניין
אהבתי
I
I'm the alpha of wolves
מהמםם!!
A
Adi❤❤
באותו הנושא:
קטע קצר שניגנתי, מה דעתכם עליו?
שלום לכולם, אשמח לקבל חוות דעת לגבי קטע שניגנתי
פסטיגל על הזמן [2007] קטע קצר שניגנתי על גיטרה חשמלית
חוות דעת על הקטע הקצר שניגנתי?
סתם קטע קטן שניגנתי מה אתם חושבים?
מה אתם חושבים על קטע הנגינה שניגנתי כאן?
איך מה שניגנתי? (קצר ומשמיעה)
מה דעתכם על זה (שיר שניגנתי בפסנתר)?
מה דעתכם על מה שניגנתי?
מה דעתכם על מה שניגנתי? (קצר)
איך הקטע הקצר שניגנתי?