2 תשובות
אמנם הייתי מלקט במחסן שמתעסק במשהו אחר, אבל העבודה היא סבבה כל עוד את לוקחת אותה בסבבה
זה מעביר לך את הזמן, את בשקט וברוגע שלך

עבודה לא קשה בכלל
לאסוף מוצרים ולארוז אותם.
בעיקר עבודה פיזית... ותלוי בך.