8 תשובות
"אתה נמוך"
זה לא מעליב
זה לא מעליב
אל תאמר אתה סתם תעליב לא משנה איך תגיד
הבנאדם יודע את זה,אין מה לומר עוד
שואל השאלה:
אולי זה יגרום לו להשתנות^^^^
הוא יהיה מודע לזה וייקח הורמוני גדילה, או יישן מוקדם יותר, או יאכל יותר טוב ע"מ שיהיה גבוה
אולי זה יגרום לו להשתנות^^^^
הוא יהיה מודע לזה וייקח הורמוני גדילה, או יישן מוקדם יותר, או יאכל יותר טוב ע"מ שיהיה גבוה
אנונימי
אני אכלתי מצוין וישנתי המון והלכתי לרופא לבדוק על הורמונים ועדיין נתקעתי בגובה 163,תאמין לי שאנחנו מודעים לזה.
לא שהייתי נפגע אבל אם היית שואל,זה לוי כמה הוא רגיש
לא שהייתי נפגע אבל אם היית שואל,זה לוי כמה הוא רגיש
לא להגיד.
כנראה הוא מודע לזה וזה שתעיר לו על זה לא יגרום למשהו להשתנות.
אז למה
כנראה הוא מודע לזה וזה שתעיר לו על זה לא יגרום למשהו להשתנות.
אז למה
אחשלי תגיד יש לך חברים שהם גם דרדרסים?
אני חושבת שהבן אדם יודע שהוא נמוך
באותו הנושא: