11 תשובות
יש חלק שזה רומנטי להם.
שואל השאלה:
למה זה לא ככה?
למה זה לא ככה?
אנונימי
זה כיף
שואל השאלה:
כנראה שיש אנשים שכל מה שציינתי לא מפריעים להם, לא שזה לא קורה כי זה טבעי בסהכ.
כנראה שיש אנשים שכל מה שציינתי לא מפריעים להם, לא שזה לא קורה כי זה טבעי בסהכ.
אנונימי
תקשיב אתה יכול לקחת כל דבר כיף יש בום דברים שליליים אבל אתה צריך לקחת את הטוב מזה ואז יהיה לך טוב
שואל השאלה:
מה טוב בזה אבל?
מה טוב בזה אבל?
אנונימי
הרגשה ממש ממש טובה לא יודע להסביר את זה
שואל השאלה:
לבד הכי כיף בקיצור
לבד הכי כיף בקיצור
אנונימי
כי יש כאלה שזה נעים להם והם סומכים על הבן זוג שלהם
מה
באמת שמישהו הרס לך את החוויה.
זה הכי כיף בעולם
באמת שמישהו הרס לך את החוויה.
זה הכי כיף בעולם
כי זה ממש רומנטי וזה הרגשה טובה אין לך מושג עד כמה
באותו הנושא: