10 תשובות
זה שהצליח לו וטוב לו לא אומר שיהיה ככה גם לך אם תלך בדרך הזאת.

אם ההורים אומרים משהו אז הם יודעים אפשר לכבד ולהקשיב
אבל מה אני אגיד לך תעשה מה שאתה חושב
*לא לכולם יש את אותו המזל שלא תצטער על זה אחר כך
תקשיב לעצמך, תעשה מה שטוב לך. מה שכן, אל תחליט החלטות כאלה בגיל צעיר, כך את הזמן תיראה למה אתה נמשך, מה עושה לך טוב, מה אתה רוצה מהחיים שלך... זה תהליך של שנים זה לא משהו שמחליטים ברגע וזה לא משהו שמישהוא אחר אמור להחליט בשבילך
נ.ב להיות עשיר זה לא בהכרך אומר להצליח או שטוב לך בחיים או שאתה מסופק
אני מניחה שאת רק ילדה אז בואי נגיד ככה, יש לך עוד זמן, בעיקרון הרבה יותר כיף לחיות עם משפחה ואהבה אבל זה לגמרי תלוי לאן החיים יקחו אותך ואם בכלל תמצאי מישהו שתרצי להיות איתו במשך כל החיים שלך
שואל השאלה:
^^ אני בן, וכן מבחינתי כסף זה הדבר הכי מספק שיש ולעשות מה שאתה רוצה ולטייל, גם ככה אהבה אף פעם לא דיברה אליי
אנונימי
אתה כנראה ילד, חכה עם החלטות כאלו, הוא בן 48, וזה שהוא מדבר איתך ככה גורם לי לחשוב שחסר לו ילדים משל עצמו. חכה עם החלטות כאלו. זה לא דחוף. יש לך את כל החיים לעשות כסף, יש דברים בחיים גם חוץ מזה.
אנונימי
אנונימי שמעליי
אחלה נקודת מבט נוספת
לך תדע אם תתאהב, תרצה להיות הורה או לא תרצה בכלל. תן לחיים לקרות, יש לך מספיק זמן לפני שתתקבע על החלטות כאלו.
שואל השאלה:
אבל הוא הרבה יותר מצליח מההורים שלי בפער, ורואים כמה שטוב לו, אני לא מבין מה הבעיה בלהקשיב לאדם עם ניסיון חיים מוכח
אנונימי
להורים שלך הם יודעים מה הם מדברים