התחברות הרשמה

הגיוני שהקאתי עכשיו בגלל שאני בהנגאובר?

כאילו זה נורמלי?
23 באוקטובר 2021, 13:19
הקאות    
2 תשובות
יותר מהגיוני.
L
Li-Dz
שואל השאלה:
וזה בסדר שאני אוכל עכשיו קורנפלקס? (בלי חלב) או שלא כדאי?
אנונימית
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני עכשיו בוכה בגלל שאני מרגישה לבד למרות שיש סביבי מלא אנשים?
זה הגיוני שהקאתי בגלל משהו שקרה?
הגיוני שהקאתי בגלל שעשיתי המון ספורט?
הגיוני שאני ליטרלי מתה מבכי עכשיו בגלל סתם שטות?
הגיוני שהקאתי בגלל מחזור?
זה הגיוני שאני בכיתי בגלל זה עכשיו?
הגיוני שהקאתי עכשיו כי אני לחוצה ממשהו?
זה הגיוני שאני עצוב בגלל שלקראשית לשעבר שלי יש עכשיו חבר?
הגיוני שאני בוכה ממש עכשיו בגלל זה?..
זה הגיוני שאני לא רוצה חברה עכשיו בגלל שאני לא רוצה שבת הזוג שלי עכשיו תהיה,
זה הגיוני שבגלל שאני מקיאה בכוונה אז שורף לי ממש הגרון עכשיו ?